همکاری "ت.م" با شبکه «من و تو»
نوشته شده توسط : ن وک

همکاری "ت.م" با شبکه «من و تو»

 این اقدام تلویزیون «من و تو» در حالی صورت می گیرد که شنیده ها، از خریداری حق پخش فیلم های (ت.م) حکایت می کند.

روزنامه کیهان نوشت: یکی از شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب، به شکل گسترده و مشکوکی به معرفی و نمایش فیلم های یکی از کارگردانان داخلی روی آورده است.

این اقدام تلویزیون «من و تو» در حالی صورت می گیرد که شنیده ها، از خریداری حق پخش فیلم های (ت.م) حکایت می کند.

تهیه کننده کارهای این کارگردان، همسر وی (م.ن) است.

در صورت اثبات تعامل و همکاری فیلمساز مذکور با شبکه من و تو، ادامه فعالیت وی در داخل، جای تامل دارد!

شبکه «من و تو»، با حمایت مالی سازمان جاسوسی انگلیس MI6، به عنوان بازوی دیگر وزارت خارجه انگلیس فعالیت می کند.

گردانندگان من و تو، برای مستقل معرفی کردن این شبکه، آوازه خوان فاسد «فائقه آتشین» را به عنوان «مدیر» مطرح کردند.

یکی از اهداف راه اندازی شبکه یاد شده، فروپاشی ایدئولوژیک جامعه ایرانی است؛ همان وظیفه ای که بر دوش تلویزیون هایی صهیونیستی، چون فارسی-وان نهاده شده است.

از جمله همکاران من و تو، برخی خبرنگاران درجه سه روزنامه های زنجیره ای هستند.

 





:: بازدید از این مطلب : 201
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 28 / 10 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: